Olen tehnyt markkinoinnin, mainonnan ja viestinnän töitä noin 200 eri yritykselle. Minulla on syvällistä ymmärrystä markkinointiviestinnän eri osa-alueista sekä laajaa osaamista suunnittelussa, projektijohdossa, tiiminvetämisessä, myyntityössä ja hallinnossa. Viime vuosien aikana olen tehnyt paljon strategista suunnittelua sekä osallistunut asiakasyritysten johtoryhmätyöskentelyyn. Alla joitain poimintoja brändeistä joiden kasvuun olen ollut vaikuttamassa.

Uusi suomalainen SaaS-yhteisö

Saarni Cloud on suomalainen työelämän ohjelmistokonserni ja SaaS-liiketoiminnan edelläkävijä, jonka palveluita käyttää 400 000 henkilöä yli 1 000 asiakasorganisaatiossa.

Tee oppimisesta organisaatiosi kilpailuetu

Saarni Learning (entinen Discendum) tunnetaan Priima- ja Optima-oppimisjärjestelmistä. Priimalle tehtiin kokonaan uusi ilme ja lupaukset sekä tuoretta myynti- ja markkinointimateriaalia. Kasvu on nyt vahvalla perustalla!

Työsuhteet hallussa rekrytoinnista kirjanpitoon

Likeit tunnetaan henkilöstöpalvelualan toiminnanohjauksen ehdottomana ykkösnimenä Suomessa. Konserniuudistuksen yhteydessä myös Likeitin ilmettä ja viestintää uudistettiin raikkaammaksi ja modernimmaksi.

Suomen suosituin työajanseuranta

Olen auttanut SaaS-yritys Neptonia kasvustrategian luomisessa ja toteuttamisessa, ja samalla kasvamaan entistäkin suositummaksi – ja suositellummaksi – henkilöstöhallinnon palveluksi.

Erilainen ote

PolarPron brändäyksessä ja markkinointistrategiassa suurimpana haasteena on aina ollut B2B-markkinoinnin ja rekrymarkkinoinnin yhdistäminen.

Lätt och komplett marknadsföring

Moveniumin pilvipalveluiden markkinoinnissa Suomessa ja Ruotsissa kasvuluvut olivat huikeita kaksi vuotta kestäneen yhteistyömme aikana. Lopulta Visma halusi ostaa Moveniumin.

Isompia elämyksiä

Teimme Rami Hakalan kanssa RMC Oy:lle päivitetyn yritysilmeen, nettisivut, pari suorakamppista ja vähän ilmoittelua.

Raudoittamisen uusi aika

Olen ollut tekemässä paljon matskua Celsa Steel Servicelle. Yksi konsepteista on Reinforce-palvelu, jota olimme Rami Hakalan kanssa tuotteistamassa ja suunnittelemassa kaikki siihen liittyvät viestit.

Espoon sairaalan presentaatio

Lemminkäisen tilauksesta tehty 3D-presentaatio Verso-nimisestä ehdotuksesta Espoon sairaalan kilpailutuksessa. Ei voittoa tällä kertaa. Käsikirjoitus: Karri Karsi; Tuotanto: 3D Render

Advertoriaalit toimivat niin verkossa kuin printissä

Advertoriaali on mainio tapa kertoa tuotteiden tai palveluiden parhaista puolista – varsinkin jos ne voidaan esittää osana ihan oikeiden ihmisten ihan oikeaa elämää. Jos mediaympäristö on oikea voi lukijaa luoda syvemmän suhteen kuin tavallisessa mainoksessa.

Suomalainen kaipaa luontoon

Tein Riihimäen Messujen kanssa Erämessuja ja PIHA-messuja viidentoista vuoden ajan. Kansainväliset Erämessut on Suomen suurin (ja tietenkin paras!) eräalan tapahtuma.

Opiskelijan koti

Aiemmin oli vain opiskelijakämppiä ja väliaikaisia luukkuja, joista asukkaat eivät pitäneet kunnolla huolta. Sitten konseptoitiin ihan oikeat, usein ensimmäiset ja varmasti tärkeät kodit opiskelijoille.

Huippumalli?

Olen ollut (tai ainakin käteni ja takaraivoni) kymmenissä mainoksissa, mutta joskus myös pääroolissa kuten tässä. Kuvat vuodelta 1975 kelpasivat uusiokäyttöön 2017.

Ammattilaiset asialla

Kun Suomen Maalarimestariliitto muuttui Pintaurakoitsijoiksi, teimme Julia Laaksomiehen kanssa uuden visuaalisen ilmeen, nettisivut, jäsenrekrykampanjan, ilmoittelua ja paljon muuta.

Tee hetkestä elämys