Suomen suosituin työajanseuranta

Olen auttanut Neptonia strategian luomisessa ja toteuttamisessa yli vuoden ajan, ja samalla kasvamaan entistäkin suositummaksi – ja suositellummaksi – henkilöstöhallinnon palveluksi.

Erilainen ote

PolarPron brändäyksessä ja markkinointistrategiassa suurimpana haasteena on aina ollut B2B-markkinoinnin ja rekrymarkkinoinnin yhdistäminen.

Lätt och komplett marknadsföring

Moveniumin markkinoinnissa Suomessa ja Ruotsissa kasvuluvut olivat huikeita kaksi vuotta kestäneen yhteistyön aikana. Lopulta Visma halusi ostaa Moveniumin.

Isompia elämyksiä

Teimme Rami Hakalan kanssa RMC Oy:lle päivitetyn yritysilmeen, nettisivut, pari suorakamppista ja vähän ilmoittelua.

Raudoittamisen uusi aika

Olen ollut tekemässä paljon matskua Celsa Steel Servicelle. Yksi konsepteista on Reinforce-palvelu, jota olimme Rami Hakalan kanssa tuotteistamassa ja suunnittelemassa kaikki siihen liittyvät viestit.

Espoon sairaalan presentaatio

Lemminkäisen tilauksesta tehty 3D-presentaatio Verso-nimisestä ehdotuksesta Espoon sairaalan kilpailutuksessa. Ei voittoa tällä kertaa. Käsikirjoitus: Karri Karsi; Tuotanto: 3D Render

Huippumalli?

Olen ollut (tai ainakin käteni ja takaraivoni) kymmenissä mainoksissa, mutta joskus myös pääroolissa kuten tässä. Kuvat vuodelta 1975 kelpasivat uusiokäyttöön 2017.

Ammattilaiset asialla

Kun Suomen Maalarimestariliitto muuttui Pintaurakoitsijoiksi, teimme Julia Laaksomiehen kanssa uuden visuaalisen ilmeen, nettisivut, jäsenrekrykampanjan, ilmoittelua ja paljon muuta.

Tee hetkestä elämys