Olen tehnyt markkinoinnin, mainonnan ja viestinnän töitä noin 200 eri yritykselle. Minulla on syvällistä ymmärrystä markkinointiviestinnän eri osa-alueista sekä laajaa osaamista suunnittelussa, projektijohdossa, tiiminvetämisessä, myyntityössä ja hallinnossa. Viime vuosien aikana olen tehnyt paljon strategista suunnittelua sekä osallistunut asiakasyritysten johtoryhmätyöskentelyyn. Alla vain joitain poimintoja asiakkuuksistani, mielelläni kerron lisää juuri sinun yrityksesi toimialaan ja tarpeisiin liittyvistä kokemuksista.
Suomen suosituin työajanseuranta
Olen auttanut Neptonia strategian luomisessa ja toteuttamisessa yli vuoden ajan, ja samalla kasvamaan entistäkin suositummaksi – ja suositellummaksi – henkilöstöhallinnon palveluksi.
Erilainen ote
PolarPron brändäyksessä ja markkinointistrategiassa suurimpana haasteena on aina ollut B2B-markkinoinnin ja rekrymarkkinoinnin yhdistäminen.
Lätt och komplett marknadsföring
Moveniumin markkinoinnissa Suomessa ja Ruotsissa kasvuluvut olivat huikeita kaksi vuotta kestäneen yhteistyön aikana. Lopulta Visma halusi ostaa Moveniumin.
Isompia elämyksiä
Teimme Rami Hakalan kanssa RMC Oy:lle päivitetyn yritysilmeen, nettisivut, pari suorakamppista ja vähän ilmoittelua.
Raudoittamisen uusi aika
Olen ollut tekemässä paljon matskua Celsa Steel Servicelle. Yksi konsepteista on Reinforce-palvelu, jota olimme Rami Hakalan kanssa tuotteistamassa ja suunnittelemassa kaikki siihen liittyvät viestit.
Espoon sairaalan presentaatio
Lemminkäisen tilauksesta tehty 3D-presentaatio Verso-nimisestä ehdotuksesta Espoon sairaalan kilpailutuksessa. Ei voittoa tällä kertaa. Käsikirjoitus: Karri Karsi; Tuotanto: 3D Render
Advertoriaalit toimivat niin verkossa kuin printissä
Advertoriaali on mainio tapa kertoa tuotteiden tai palveluiden parhaista puolista – varsinkin jos ne voidaan esittää osana ihan oikeiden ihmisten ihan oikeaa elämää. Jos mediaympäristö on oikea voi lukijaa luoda syvemmän suhteen kuin tavallisessa mainoksessa.
Suomalainen kaipaa luontoon
Tein Riihimäen Messujen kanssa Erämessuja ja PIHA-messuja viidentoista vuoden ajan. Kansainväliset Erämessut on Suomen suurin (ja tietenkin paras!) eräalan tapahtuma.
Opiskelijan koti
Aiemmin oli vain opiskelijakämppiä ja väliaikaisia luukkuja, joista asukkaat eivät pitäneet kunnolla huolta. Sitten konseptoitiin ihan oikeat, usein ensimmäiset ja varmasti tärkeät kodit opiskelijoille.
Huippumalli?
Olen ollut (tai ainakin käteni ja takaraivoni) kymmenissä mainoksissa, mutta joskus myös pääroolissa kuten tässä. Kuvat vuodelta 1975 kelpasivat uusiokäyttöön 2017.
Ammattilaiset asialla
Kun Suomen Maalarimestariliitto muuttui Pintaurakoitsijoiksi, teimme Julia Laaksomiehen kanssa uuden visuaalisen ilmeen, nettisivut, jäsenrekrykampanjan, ilmoittelua ja paljon muuta.